تمرینات تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه دستگردی و هوای طوفانی پیگیری شد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
گزارش تمرین تیم ملی
تمرین تیم‌ملی تحت‌الشعاع طوفان/ پاسخ مثبت ملی‌پوشان به کی‌روش

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه دستگردی و هوای طوفانی پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: تمرین تیم‌ملی تحت‌الشعاع طوفان/ پاسخ مثبت ملی‌پوشان به کی‌روش
  •  

، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 و اولین دیدار با ترکمنستان آماده می‌کند از ساعت 18 امروز تمرینات خود را از مینی کمپ دوم در ورزشگاه دستگردی زیر نظر کادر فنی و با حضور 33 بازیکن آغاز کرد.

از ساعت 17 و 50 دقیقه بازیکنان یک به یک وارد زمین شدند و با پوشیدن کاورهای سبز و سفید و قرمز و تقسیم شدن به 3 دسته به اختیار شروع به گرم کردن بدن‌های خود کردند. در این میان گلرها پیراهن آبی بر تن داشتند و بازیکنان با آقاوسط، پاس‌کاری و تنیس فوتبال برای آغاز تمرین آماده شدند.

* مراحل تمرین امروز از قبل از آغاز تمرین آماده بود و جالب این بود این مراحل متنوع‌تر از همیشه چیده شده بود و در تمام زمین قیف، نیزه، توپ و تشکچه‌های مخصوص آمادگی جسمانی وجود داشت.

* از ساعت 17 و 55 دقیقه کی‌روش وارد زمین شد و جلسه سرپایی را با دستیارانش قبل از آغاز تمرین برگزار کرد.

* قبل از آغاز رسمی تمرین امروز بازیکنانی که در تیم‌های تبریزی بازی می‌کنند از جمله جابر انصاری، فرشاد احمدزاده و سامان نریمان‌جهان با یکدیگر تنیس فوتبال بازی می‌کردند و در گروهی دیگر بازیکنان باتجربه‌ای مثل حسینی، حاج‌صفی، شجاعی، منتظری، ابراهیمی، حیدری، حاتمی و فروزان با هم پاس‌کاری می‌کردند و در این گروه قرار بود تا کسی که توپ را بر روی زمین می‌اندازد از گروه خارج شود و جالب اینکه هر کس که مقصر انجام این کار بود تقصیر را بر گردن فروزان انداخته و از او می‌خواست تا گروه را ترک کند که در نهایت نیز موفق به انجام این کار شدند اما جالب اینکه فروزان شکایت این تعداد را به خسرو حیدری برده و به شوخی از او خواست تا به هم‌گروهی‌هایش چیزی بگوید!

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که برای تماشای تمرینات به ورزشگاه آمده بود به همراه چلنگر و نظرمحمدی در وی آی پی ورزشگاه مستقر شده تا تمرینات امروز را از نزدیک تماشا کند. افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی که در گذشته شاگرد برانکو بود پس از گذشت دقایقی از آغاز تمرین به وی آی پی آمد و در کنار برانکو نشست. از ساعت 18 امروز با سوت کی‌روش تمرینات تیم ملی به صورت رسمی آغاز شد و قبل از آغاز تمرین کی‌روش که بازیکنان را در قسمتی از زمین جمع کرده بود به آنها گفت آماده هستید که بازیکنان در پاسخ به کی‌روش گفتند: yes.

* از همان ابتدا دروازه‌بان‌ها از بازیکنان جدا شده و تمرینات تخصصی دروازه‌بانی را آغاز کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 664
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 670
بازدید ماه : 782
بازدید کل : 13141125
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7